29/7/16

Η ΑΓΟΡΑ ΑΓΡΟΤΕΜΑΧΙΟΥ ΕΚΤΟΣ ΣΧΕΔΙΟΥ ΠΟΛΕΩΣ ΑΧΑΡΝΩΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΜΕΤ/ΣΗΣ


Μεταμόρφωση 18 Ιουλίου 2016
Αρ. Πρωτ.  844
Προς τους :
1.- Δημοτικό Συμβούλιο Δήμου Μεταμόρφωσης
2.- Πρόεδρο Δημοτικού Συμβουλίου Δήμου Μεταμόρφωσης
3.- Δήμαρχο Μεταμόρφωσης
4.- Αντιδήμαρχο Διοικητικών και Οικονομικών Υπηρεσιών
5.- Αντιδήμαρχο Προγραμματισμού Ανάπτυξης και Τεχνικών Έργων
5.- Οικονομική Επιτροπή Δήμου Μεταμόρφωσης
6.- Τεχνική Υπηρεσία Δήμου Μεταμόρφωσης
7.- Διεύθυνση Περιβάλλοντος Δήμου Μεταμόρφωσης.
Κοινοποίηση :
1.- Δημοτικές Παρατάξεις Δήμου Μεταμόρφωσης
2.- Συλλόγους και φορείς Μεταμόρφωσης
3.- Εφημερίδες Μεταμόρφωσης

Θέμα : Η αγορά αγροτεμαχίου εκτός σχεδίου πόλεως Αχαρνών.

          Ο σύλλογος «ΗΛΕΚΤΡΟΝ» Μεταμόρφωσης πληροφορήθηκε ότι ο Δήμος Μεταμόρφωσης αποφάσισε να αγοράσει αγροτεμάχιο 11.744 τ.μ., εκτός σχεδίου πόλης, εντός ΓΠΣ και ΒΙΟΠΑ Αχαρνών, στη θέση “Μονομάτι – Καζάρμα”, κείμενο παραπλεύρως της όχθης του Κηφισσού ποταμού, αντικειμενικής αξίας 328.000 ευρώ αντί του τεραστίου ποσού των 1.930.000 ευρώ. Η αγορά αυτή πρόσφατα εγκρίθηκε από το Δημοτικό Συμβούλιο, με απλή πλειοψηφία.
          Επειδή η αγορά δεν εγκρίθηκε από το Δημοτικό Συμβούλιο με πλειοψηφία του 2/3 των μελών του ΔΣ, όπως ορίζει το άρθρο 186 του Ν. 3643/2006, αλλά με απλή πλειοψηφία.
          Επειδή το ανωτέρω ακίνητο δεν είναι ενταγμένο στο σχέδιο πόλεως χαρακτηρίζεται ως «αγροτεμάχιο» και όχι ως «οικόπεδο» όπως …… προφανώς εκ παραδρομής φέρεται να αναγράφεται το εν λόγω ακίνητο στα έγγραφα του δήμου. Το χαρακτηρισμό τμήματος γης ως «οικόπεδο» τον χρησιμοποιούμε μόνον όταν αυτό έχει ενταχθεί στο σχέδιο πόλεως. Εξ ου και η ύπαρξη διαφορετικών εντύπων στην εφορία για τον προσδιορισμό της αντικειμενικής αξίας αγροτεμαχίων ή οικοπέδων. 
          Επειδή η απόκλιση μεταξύ της αντικειμενικής τιμής του αγροτεμαχίου και της τιμής αγοράς του, είναι αβυσσαλέα.
          Επειδή ο σύλλογος «ΗΛΕΚΤΡΟΝ» Μεταμόρφωσης αγωνιά για την τύχη των χρημάτων των κατοίκων και δημοτών του δήμου μας, τα οποία εισπράττει και διαχειρίζεται η δημοτική αρχή.
          Επειδή είμαστε υπέρμαχοι των Αρχών της Χρηστής Διοίκησης και της Διαφάνειας.
          Επειδή τα μέλη μας είναι κάτοικοι και δημότες Μεταμόρφωσης έχουν κάθε δικαίωμα να γνωρίζουν όλες της λεπτομέρειες της παραπάνω συναλλαγής.

          Ζητάμε από τον Δήμο Μεταμόρφωσης να μας πληροφορήσει μέσα στην νόμιμη προθεσμία των 20 ημερών σε όλα τα παρακάτω ερωτήματά μας:
1.- Ποιος (ονοματεπώνυμο), έχοντας ποία ιδιότητα και με εντολή ποίου (ονοματεπώνυμο ή υπηρεσία), βρήκε και εισηγήθηκε την αγορά του συγκεκριμένου αγροτεμαχίου.
2.- Γιατί ο δήμος δέχτηκε να πληρώσει την αβυσσαλέα διαφορά μεταξύ αντικειμενικής τιμής του αγροτεμαχίου και της τιμής αγοράς του;; Σήμερα με την τεράστια οικονομική κρίση που διανύουμε, η οποία ουσιαστικά έχει μηδενίσει τις αξίες των ακινήτων που είναι εκτός σχεδίου, πως δικαιολογείται η αγορά αγροτεμαχίου σε τιμή σχεδόν εξαπλάσια της αντικειμενικής. Μήπως ο δήμος έχει κάποια απόρρητη πληροφορία που να δικαιολογεί την αγορά του αγροτεμαχίου σε τιμή σχεδόν εξαπλάσια από την αντικειμενική;; Μόνο η ύπαρξη θαμμένων χρυσών λιρών από την περίοδο της Κατοχής, ή κάποια άλλη ανάλογη αιτία, θα δικαιολογούσε την αγορά του αγροτεμαχίου αυτού στην τεράστια αυτή τιμή.
3.- Γιατί αποφασίστηκε η αγορά αγροτεμαχίου στον Δήμο Αχαρνών, στο οποίο μάλιστα πρόκειται ο Δήμος σκοπεύει να αναγείρει κτίσματα για τις ανάγκες του έργου. Έχει σκεφθεί ο Δήμος Μεταμόρφωσης, ότι θα καρπώνεται ο Δήμος Αχαρνών μέρος του ΕΝΦΙΑ του αγροτεμαχίου, τα τέλη καθαριότητας και φωτισμού που θα επιβάλει ο Δήμος Αχαρνών, καθώς και έμμεσα οφέλη από την οικονομική ζωή της μονάδας κλπ Ο σύλλογος μας θεωρεί ότι θα μπορούσε ο δήμος Μεταμόρφωσης να έλθει σε συνεννόηση με ιδιοκτήτες και καταπατητές και να αποκτήσει τμήμα της περιοχής που βρίσκεται πίσω από Κέντρο Βιολογικού Καθαρισμού, δηλαδή στην περιοχή που ήταν παράνομα εγκατεστημένο το γκαράζ απορριμματοφόρων του Δήμου Ηρακλείου και το οποίο ως γνωστόν κατάφερε και έκλεισε ο σύλλογος «ΗΛΕΚΤΡΟΝ», δεδομένου ότι κρίθηκε παράνομο, παρά την σφοδρή αντίδραση του τότε και νυν δημάρχου Μεταμόρφωσης.
4.- Γιατί αποκλείστηκε η συμμετοχή και ενημέρωση Δημοτικών Συμβούλων της αντιπολίτευσης στην εκπόνηση της μελέτης σκοπιμότητας  και ολοκληρωμένου σχέδιου διαχείρισης του έργου ;;;
5.- Στο σχεδιάγραμμα του αγροτεμαχίου υπάρχει υπογεγραμμένη από μηχανικό δήλωση του Ν. 651/77 η οποία να αναφέρει αν το αγροτεμάχιο το οποίο είναι εκτός σχεδίου πόλεως Αχαρνών, είναι εντός ή εκτός ζώνης, αν ανήκει σε προστατευόμενη παρακηφίσσια περιοχή και να κάνει μνεία για την αρτιότητα και τους όρους δόμησης του αγροτεμαχίου, αν αποτελεί μέρος κατάτμησης μεγαλύτερης έκτασης του ιδίου ιδιοκτήτη ;;;
6. Στο σχεδιάγραμμα υπάρχει δήλωση του Ν. 1337/1983 στην οποία να αναφέρει αν το ακίνητο υπόκειται σε εισφορά σε γη και χρήμα;;; Σε θετική περίπτωση ποια είναι η συνολική επιβάρυνση του αγροτεμαχίου από την εισφορά αυτή;;;  
7.- Έχει γίνει δήλωση από τον σημερινό ιδιοκτήτη – πωλητή σύμφωνα με το άρθρο 81 του Ν. 2238/1994, η οποία να αναφέρει αν το αγροτεμάχιο έχει αποφέρει εισόδημα στον πωλητή κατά την τελευταία πενταετία και κατά πόσον ελήφθη υπ΄ όψη από τον Δήμο Μεταμόρφωσης το περιεχόμενο της παραπάνω δήλωσης στην τελική διαμόρφωση της προσφοράς για την αγορά του αγροτεμαχίου ;;
8.- Έχει γίνει δήλωση του Ν. 2308/1995 από τον φερόμενο πωλητή;;; Έχει γνωστοποιηθεί στον Δήμο Μεταμόρφωσης ο προσωρινός αριθμός ΚΑΕΚ του αγροτεμαχίου, έχει εκδοθεί πιστοποιητικό κτηματογραφούμενου ακινήτου του άρθρου 5 του Ν. 2308/1995;;;; Ο δήμος Μεταμόρφωσης έχει στα χέρια του αυτό το πιστοποιητικό ;;; Αν δεν το έχει ο σύλλογος μας έχει την δυνατότητα να το λάβει από το γραφείο κτηματογράφισης.
9.- Έχει ελεγχθεί αν το αγροτεμάχιο υπόκειται στις διατάξεις του άρθρου 3 του Ν. 2242/1992 και να έχει χαρακτηριστεί τμήμα ή όλο το αγροτεμάχιο ως ρέμα, βιότοπος, δημόσιο κτήμα ή αρχαιολογικός χώρος;;;
10.- Ο δήμος Μεταμόρφωσης έχει λάβει υπεύθυνη δήλωση από τον πωλητή ότι η εν λόγω αγροτική έκταση δεν προέρχεται από κατάτμηση μεγαλύτερης έκτασης του ιδίου ιδιοκτήτη;;

Ζητάμε από τον Δήμο Μεταμόρφωσης να μας παραδώσει μέσα στην προθεσμία των 20 ημερών του Ν. 2690/1999 τα παρακάτω έγγραφα :
1.- Φωτοαντίγραφο σχεδιαγράμματος του αγροτεμαχίου με τις υπεύθυνες δηλώσεις από τον μηχανικό που το έχει συντάξει του Ν. 651/77 και του 1337/1983 πάνω σ΄ αυτό.
2.- Φωτοαντίγραφο της έκθεσης του πιστοποιημένου εκτιμητή με την οποία γίνεται εκτίμηση της αξίας του αγροτεμαχίου, Αν η εισήγηση του πιστοποιημένου εκτιμητή αναφέρεται ξεκάθαρα το αγροτεμάχιο, ως “μειονεκτικό, χωρίς προβολή και εμπορικότητα”, όπως έχει ακουστεί, με ποια τεχνικοοικονομικά κριτήρια ο δήμος αποφάσισε την αγορά του εν λόγω αγροτεμαχίου.
3.- Φωτοαντίγραφο του εντύπου ΑΑ-ΓΗΣ συμπληρωμένου με τα στοιχεία του εν λόγω ακινήτου, από το οποίο να προκύπτει η αντικειμενική αξία του ακινήτου και ο φόρος μεταβίβασης που αναλογεί.
4.- Φωτοαντίγραφα των εγγράφων βάσει των οποίων η οικονομική επιτροπή του δήμου ενέκρινε την αγορά του αγροτεμαχίου.
5.- Φωτοαντίγραφο της απόφασης της οικονομικής επιτροπής, η οποία ενέκρινε την αγορά του αγροτεμαχίου.
6.- Φωτοαντίγραφο ολόκληρης της μελέτης σκοπιμότητας, της οικονομοτεχνικής μελέτης και της μελέτης οικονομικής απόδοσης του έργου που θα κατασκευαστεί.
7.- Φωτοαντίγραφο κοστολογικής μελέτης του έργου που να περιλαμβάνει το τελικό κόστος (μαζί με φόρους και έξοδα) αγοράς του αγροτεμαχίου, το κόστος κατασκευής κτιρίων, το κόστος αγοράς του ηλεκτρομηχανολογικού εξοπλισμού, το κόστος εγκατάστασης και τελικά το κόστος λειτουργίας του έργου.
8.- Φωτοαντίγραφο της μελέτης διαχείρισης του έργου, που να περιλαμβάνει το κόστος λειτουργίας του έργου σε ημερήσια και ετήσια βάση και σε μακροχρόνια βάση πενταετίας. Στο ετήσιο κόστος λειτουργίας θα πρέπει να υπολογίζονται οι αποσβέσεις και όποια άλλη τακτική ετήσια δαπάνη συμπεριλαμβάνεται στην λειτουργία του έργου.  Θα πρέπει να περιλαμβάνει τα προσδοκώμενα έσοδα σε ημερήσια, ετήσια και πενταετή βάση και βεβαίως τα προσδοκώμενα αποτελέσματα κέρδη ή ζημίες. Όλα τα παραπάνω πρέπει να αναγράφονται αριθμητικά και να έχουν εξαχθεί τα συμπεράσματα αριθμητικά και με την χρήση αριθμοδεικτών. Θα πρέπει να χρησιμοποιηθεί το Ενιαίο Λογιστικό Σύστημα και οι κωδικού που προβλέπονται για κάθε κατηγορία εσόδου, δαπάνης και αποτελέσματος.
9.- Φωτοαντίγραφο εγκεκριμένης μελέτης περιβαλλοντολογικών επιπτώσεων, ή αίτηση από την οποία να προκύπτει ότι έχει κατατεθεί σχετική αίτηση για την έγκριση της μελέτης
10.- Φωτοαντίγραφο υπογεγραμμένης δεσμευτικής μελέτης για την έκδοση της άδειας οικοδομής, ήτοι κάτοψη αγροτεμαχίου, κατόψεις ορόφων, σχεδιαγράμματα τοποθέτησης μηχανολογικού εξοπλισμού, σχεδιαγράμματα ηλεκτρικών εγκαταστάσεων, όλα υπογεγραμμένα από τους αντίστοιχους μελετητές.
11.- Σε περίπτωση εγκατάστασης υποσταθμού της ΔΕΗ, φωτοαντίγραφο της αντίστοιχης μελέτης.
12.- Σε περίπτωση εγκατάστασης υπογείων δεξαμενών καυσίμων και αντλιών καυσίμων, φωτοαντίγραφα των σχετικών αδειών, που έχουν εκδοθεί από τις αρμόδιες Αρχές, ή τις αντίστοιχες αιτήσεις που έχουν κατατεθεί για την έκδοση των αδειών αυτών.
13.- Φωτοαντίγραφο της άδειας για την στάθμευση οχημάτων, που έχουν εκδοθεί από τις αρμόδιες Αρχές, ή τις αντίστοιχες αιτήσεις που έχουν κατατεθεί για την έκδοση των αδειών αυτών. Ως γνωστόν άλλος είναι ο φορέας για την έκδοση άδειας στάθμευσης βαρέων οχημάτων και άλλος για την στάθμευση επιβατηγών αυτοκινήτων και φορτηγών μέχρι 2,5 τόννων.
14.- Φωτοαντίγραφο της μελέτης πυρασφάλειας του έργου.
14.- Να μας γνωστοποιήσει ο δήμος Μεταμόρφωσης τον αριθμό ΚΑΕΚ του αγροτεμαχίου.

          Υπενθυμίζουμε στην πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου, ότι είναι υποχρεωμένη να αναγνώσει ολόκληρη την παρούσα αίτηση μας στην αμέσως επόμενη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου και να συμπεριληφθεί η αίτηση μας αυτολεξεί στα πρακτικά. Η υπενθύμιση γίνεται γιατί στο παρελθόν έγγραφά μας προς το Δημοτικό Συμβούλιο, δεν αναγνώστηκαν σε συνεδριάσεις του ΔΣ και ουδέποτε έλαβαν γνώση οι Δημοτικοί Σύμβουλοι. Το δικαίωμα των Δημοτικών Συμβούλων να λαμβάνουν γνώση κάθε εγγράφου που απευθύνεται στο Δημοτικό Συμβούλιο δεν έχει δικαίωμα καμιά πρόεδρος να το στερήσει.
          Υπενθυμίζουμε στον δήμαρχο Μεταμόρφωσης ότι έχει υποχρέωση να μας απαντήσουν οι αρμόδιες υπηρεσίες του δήμου και να μας χορηγήσουν τα φωτοαντίγραφα που ζητάμε μέσα στις δεσμευτικές προθεσμίες του Ν. 2690/1999. Δεδομένου ότι σε προηγούμενα έγγραφά μας που ζητούσαμε εξηγήσεις για τα συμβάντα στις 5-8-2015 στον κινηματογράφο «Νέα Ανεμώνα» δεν πήραμε μέχρι σήμερα ουσιαστική απάντηση, παρά την από 7-6-2016 εντολή του Συνηγόρου του Πολίτη προς τον ίδιο τον δήμαρχο να μας απαντήσει εντός 20 ημερών. Επισημαίνουμε ότι η μη έγγραφη εμπρόθεσμη απάντηση θα θεωρηθεί ως καθ΄ υποτροπή άρνηση του δήμου να απαντήσει.

          Θέλουμε να δηλώσουμε με τον ποιό κατηγορηματικό τρόπο στον Λαό της Μεταμόρφωσης, ότι ο σύλλογός μας θα παρακολουθεί στενά και με την δέουσα σοβαρότητα και προσοχή που επιβάλλεται την εξέλιξη της υπόθεσης και μετά την πάρος των είκοσι ημερών από την πρωτοκόλληση στον δήμο μεταμόρφωσης της παρούσης θα απευθυνθεί σε κάθε αρμόδια Υπηρεσία και Αρχή προκειμένου να γνωρίζει και να ανακοινώνει στον Λαό της Μεταμόρφωσης με υπευθυνότητα, όπως έχει αποδείξει κατά την εξαετή λειτουργία του, κάθε πτυχή και εξέλιξη της υπόθεσης αυτής .

          Είμαστε στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε σχετική πληροφορία θελήσετε.



Για το Διοικητικό Συμβούλιο



Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ                              Ο ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ                              Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
      Παναγιώτα                                        Χρήστος                                         Θεμιστοκλής

  Λαμπροπούλου                                 Κουστιμπής                                         Αλεξίου





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου