29/11/15

ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΝ ΜΕ ΤΟΝ ΔΗΜΑΡΧΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ΑΤΤΙΚΗΣ κ.ΝΙΚΟΛΑΟ ΜΠΑΜΠΑΛΟ

 



Α Ν Α Κ Ο Ι Ν Ω Σ Η

          Ο Δήμαρχος Ηρακλείου Αττικής κ. Νικόλαος Μπάμπαλος μας έκανε την τιμή να δεχθεί το Δ.Σ. του Περιβαντολογικού – Οικολογικού Εξωραϊστικού – Εξωραϊστικού και Πολιτιστικού Συλλόγου «ΗΛΕΚΤΡΟΝ» Μεταμόρφωσης.
          Εκθέσαμε στον κ. Δήμαρχο τα προβλήματα της Νότιας Καναπίτσας, στο τμήμα που διοικητικά ανήκει στον Δήμο Ηρακλείου και συζητήσαμε για τα μεγάλα θέματα της περιοχής.
          Διαπιστώσαμε το αμέριστο ενδιαφέρον του κ. Δημάρχου, ο οποίος είναι γνώστης των προβλημάτων μας και υποσχέθηκε ότι οι υπηρεσίες του Δήμου Ηρακλείου θα παρέμβουν άμεσα για την αναβάθμιση της περιοχής μας.
          Ο σύλλογός μας επιθυμεί να εκφράσει τις ευχαριστίες του στον κ. Δήμαρχο για το ενδιαφέρον του και να δηλώσει ότι θα βρίσκεται πάντα στην διάθεση των υπηρεσιών του Δήμου Ηρακλείου, προσφέροντας την όποια βοήθεια χρειαστούν.

Η Έφορος Δημοσίων Σχέσεων
Γεωργία Αλεξίου



Αρ. Πρωτ. 766
Προς τον
κ. Νικόλαο Μπάμπαλο 
Δήμαρχο Ηρακλείου Αττικής
Ηράκλειο Αττικής


Αξιότιμε κύριε Δήμαρχε,
          Σας ευχαριστούμε για την απόφασή σας να δεχθείτε σήμερα μέλη του Δ.Σ. του συλλόγου «ΗΛΕΚΤΡΟΝ». Με την ευκαιρία αυτή, σας υποβάλλουμε αυτό εδώ το υπόμνημα που περιγράφει αρκετά από τα σημαντικά προβλήματα των κατοίκων του νότιου άκρου της συνοικίας Καναπίτσας, όπως αυτά επισημάνθηκαν από τους ίδιους τους κατοίκους της περιοχής.
          Προτείνουμε εισηγήσεις για να λυθούν τα προβλήματα αυτά και θα παρακαλούσαμε για την βοήθειά σας.
          Είμαστε πάντα στην διάθεση των υπηρεσιών και των οργάνων του Δήμου και των Αρχών για οποιαδήποτε συνεργασία και βοήθεια, ώστε να βελτιωθεί η ποιότητα ζωής της πραγματικά υποβαθμισμένης αυτής περιοχής. 
1.- Φορτοεκφόρτωση τις πρωινές ώρες από μεγάλα φορτηγά με την βοήθεια κλαρκ στην οδό Νικηφόρου Λύτρα – Κανάρη.
          Στην οδό Κανάρη – Νικηφ. Λύτρα, σε κτίριο που βρίσκεται μεταξύ των οδών Καρκαβίτσα και Ιφιγενείας, λειτουργούν αποθήκες, στις οποίες σχεδόν κάθε πρωί 7.30 – 10.30 ξεφορτώνουν τεράστιες νταλίκες, χρησιμοποιώντας κλάρκ, τα οποία κυκλοφορούν κάθετα στον άξονα του δρόμου. Δημιουργώντας πολύ επικίνδυνες καταστάσεις για τα διερχόμενα αυτοκίνητα. Σας επισημαίνουμε ότι δεν υπάρχει διαχωρισμός μεταξύ, πρασιάς, πεζοδρομίου και δρόμου, διότι έχουν τοποθετήσει τσιμέντο από την οικοδομική γραμμή μέχρι την αρχή του οδοστρώματος, δεν υπάρχει περίφραξη κατά μήκος της ρυμοτομικής γραμμής, δεν υπάρχει εμφανές πεζοδρόμιο το οποίο να έχει υψομετρική διαφορά με το υπάρχον οδόστρωμα και όλη αυτή η επιφάνεια χρησιμοποιείται από τα φορτηγά αυτοκίνητα που ξεφορτώνουν και τα μηχανήματα κλάρκ κατά το δοκούν. Πρόσφατα στις 13 και 14 Νοεμβρίου έγινε αποξήλωση του παλαιού τσιμέντου και τοποθετήθηκε νέα επίστρωση. Δεν γνωρίζουμε αν οι εργασίες αυτές έγινα με την άδεια της πολεοδομίας ή όχι.
          Η σχεδόν καθημερινή στάθμευση  φορτηγού πάνω στην γωνία των οδών Κανάρη και Καρκαβίτσα, στερεί κάθε ορατότητα και ασφαλή διέλευση των άλλων αυτοκινήτων, σε συνδυασμό με την μη παραχώρηση της προτεραιότητας από τα αυτοκίνητα που κατεβαίνουν την οδό Κανάρη προς τα αυτοκίνητα που έρχονται από την οδό Καρκαβίτσα. Εάν το υπάρχον υπόγειο του ακινήτου έχει οριστεί ως χώρος στάθμευσης αυτοκινήτων σύμφωνα με τον Ν. 1221/ 1980 ;;;  οφείλει η Πολεοδομία Ν. Ιωνίας να επιβάλει την εφαρμογή του Νόμου. Εξ όσων έχουμε αντιληφθεί το υπόγειο σήμερα δεν χρησιμοποιείται για την στάθμευση των ΙΧ αυτοκινήτων της εταιρείας, τα οποί παρκάρουν πάνω στην ράμπα και αναγκάζουν τα φορτηγά να παρκάρουν και να ξεφορτώνουν πάνω στην άσφαλτο.            Να υποχρεωθεί λοιπόν ο ιδιοκτήτης του ακινήτου και η εταιρεία που το χρησιμοποιεί, να σταθμεύουν τα φορτηγά τους πάνω στην υπάρχουσα ράμπα και τα κλάρκ που πηγαινοέρχονται και μεταφορτώνουν τους ορούς, να μην βγαίνουν κάθετα στον δρόμο με συνέπεια να κινδυνεύουν τα διερχόμενα αυτοκίνητα.
          Είναι απαραίτητη η τοποθέτηση περίφραξης κατά μήκος της ρυμοτομικής γραμμής και πραγματική δημιουργία πεζοδρομίου, με εμφανή υψομετρική διαφορά από τον δρόμο, το οποίο να παραμένει ελεύθερο για να κινούνται οι πεζοί.
          Ο Δήμος Ηρακλείου, το Αστυνομικό Τμήμα Ηρακλείου, η Τροχαία Ν. Ιωνίας και η Πολεοδομία Ν. Ιωνίας, παρακαλούνται να πράξουν ότι ορίζει ο Νόμος για την προστασία των διερχομένων ανθρώπων και οχημάτων και την συμμόρφωση του ιδιοκτήτη και των χρηστών του ακινήτου, προς τα ισχύοντα.
          Τα παραπάνω σε καμιά περίπτωση δεν πρέπει να θεωρηθούν ότι η θέση του συλλόγου μας είναι να σταματήσει την λειτουργία της η επιχείρηση. Πάγια θέση του συλλόγου μας είναι η υποβοήθηση και η συνεργασία μας με τις υπάρχουσες επιχειρήσεις. Επιδίωξή μας είναι να υπάρξει δυνατότητα να δημιουργηθούν και άλλες επιχειρήσεις στην περιοχή. Το μόνο που ζητάμε είναι η προστασία των διερχομένων πεζών και οχημάτων και η τήρηση των νόμων.
2.- Κατσικόδρομος Σαραντόπουλου
          Σε όλους τους κατοίκους της περιοχής είναι γνωστό ότι στο τέλος της οδού Πευκών, η οποία πραγματοποιεί δεξιά στροφή και καταλήγει στην οδό Νιόβης, υπήρχε και εν μέρει υπάρχει, σε ευθεία με την οδό Πευκών, ένας μικρός στενός δρομάκος, πλάτους 2,50 – 3,00 μ. ονομαζόμενος «Κατσικόδρομος Σαραντόπουλου». Με το όνομα αυτό εμφανίζεται σε συμβόλαια αγοραπωλησίας οικοπέδων της περιοχής, πριν και μετά την ένταξη της περιοχής στο σχέδιο πόλεως. Η οδός αυτή, «Κατσικόδρομος Σαραντόπουλου», ανήκει εξ ολοκλήρου στον Δήμο Ηρακλείου.
          Προ 15ετίας περίπου, όταν κτίστηκε το πρατήριο υγρών καυσίμων ΒΡ, σε τμήμα του τετραγώνου που περικλείεται από την οδό Ιφογενείας, οδό Μπουμπουλίνας, οδό Βελισσαρίου και Κατσικόδρομο Σαραντόπουλου, κατέλαβε με τις εγκαταστάσεις του τμήμα του παραπάνω δρομάκου, τον οποίο τσιμεντόστρωσε και με τον τρόπο αυτό το ενέταξε λειτουργικά και οργανικά στο οικόπεδο του πρατηρίου καυσίμων.
          Στο υπόλοιπο τμήμα του ίδιου δρομάκου, αυτό που ορίζεται μετά την παραπάνω σιδερένια πόρτα, μέχρι την συμβολή του με την οδό Βελισαρίου, δεν έχει γίνει πλακόστρωση από τον Δήμο Ηρακλείου. Αντιθέτως υπάρχει πλακόστρωση στο τμήμα του δρομάκου μεταξύ των οδών Βελισαρίου και της οδού Πευκών. Σκόπιμα ή όχι δεν έγινε πλακόστρωση δεν το γνωρίζουμε. Στο σημείο αυτό, δηλαδή εκεί που δεν έγινε πλακόστρωση, δεν υπάρχει οδός διαφυγής των ομβρίων υδάτων. Αυτά λιμνάζουν και κάνουν το τμήμα του δρόμου αυτού αδιάβατο. Το πρόβλημα εντείνεται από την παροχέτευση υπογείων ομβρίων υδάτων από παρακείμενο ακίνητο.
          Το πρόβλημα υπάρχει δυνατότητα να λυθεί αν ο Δήμος Ηρακλείου πλακοστρώσει και το υπόλοιπο τμήμα από τον Κατσικόδρομο Σαραντόπουλου. Το έργο αυτό είναι πολύ μικρής δαπάνης και μπορεί να γίνει άμεσα.          Επίσης θεωρούμε απαραίτητο ο Δήμος να τοποθετήσει πινακίδες με το όνομα της οδού στον πρώην κατσικόδρομο και ήδη εγκεκριμένη και χαρτογραφημένη οδό Σαραντοπούλου.
3.- Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στην Νότια Καναπίτσα
          Οι κυκλοφοριακές συνθήκες στην περιοχή είναι πάρα πολύ κακές και καθημερινά κινδυνεύουν ζωές. Οπωσδήποτε χρειάζονται παρεμβάσεις.
Επικίνδυνα σημεία :
          Α.- Καρκαβίτσα και Νικ. Λύτρα - Κανάρη.
Στη συμβολή των οδών Καρκαβίτσα με τις οδούς Νικ. Λύτρα – Κανάρη είναι απαραίτητη η τοποθέτηση πινακίδας STOP στην οδό Καρακβίτσα, γιατί τα οχήματα που διατρέχουν την ευθεία Νικ. Λύτρα – Κανάρη, δεν παραχωρούν την προτεραιότητα στα οχήματα που έρχονται από την Καρκαβίτσα, λαμβανομένου δε υπ΄ όψιν ότι σχεδόν πάντα στην γωνία Καρακαβίτσα – Κανάρη υπάρχει σταθμευμένο μεγάλο φορτηγό, δημιουργούνται ιδανικές συνθήκες ατυχημάτων. Σε συνδυασμό και με τα  μεγάλα φορτηγά που ξεφορτώνουν καθημερινά τις πρωινές ώρες φαρμακευτικούς ορούς, είναι απορροίας άξιο το γεγονός ότι μέχρι σήμερα δεν έχει συμβεί θανατηφόρο δυστύχημα.
          Β.- Καρκαβίτσα και Μπουμπουλίνας 
Στην οδό Καρκαβίτσα από την πλευρά του Δήμου Ηρακλείου και στην οδό Μπουμπουλίνας, λειτουργούν επιχειρήσεις, οι οποίες πολλές φορές κλείνουν κατά το δοκούν τους δρόμους με μικρά η μεγάλα αυτοκίνητα για φορτοεκφορώσεις εμπορευμάτων με αποτέλεσμα να καθίσταται αδύνατη η διέλευση των άλλων οχημάτων.
          Γ.- Στάθμευση φορτηγών τις οδούς Μπουμπουλίνας, Καρκαβίτσα και Νικηφόρου Λύτρα – Κανάρη. 
Σχεδόν σε καθημερινή βάση στους παραπάνω δρόμους, εκτός από τα φορτηγά μα τους ορούς, σταθμεύουν μικρά και μεγάλα φορτηγά αυτοκίνητα, τις περισσότερες φορές πάνω στα πεζοδρόμια, όπου αυτά υπάρχουν.
          Δ.- Νιόβης και Ιφιγενείας.
          Στο σημείο αυτό ουσιαστικά δεν λειτουργεί ο Κ.Ο.Κ. Θα ήταν χρήσιμο οι συναρμόδιοι Δήμοι Ηρακλείου, Μεταμόρφωσης και Ν. Ιωνίας, με την βοήθεια της Τροχαίας Ν. Ιωνίας να παρέμβουν στην διασταύρωση αυτή. Ενδεχομένως η τοποθέτηση φωτεινών σηματοδοτών να είναι απαραίτητη για την επίλυση των προβλημάτων.
          Ε.- Μπουμπουλίνας και Ιφιγενείας.
          Οι πελάτες του καταστήματος e-beat παρκάρουν αυτοκίνητα και μοτοσυκλέτες πάνω στην γωνία. Είναι αδύνατον σε οποιοδήποτε αυτοκίνητο να βγεί από την Μπουμπουλίνας στην Ιφινενείας ή αντίστροφα από την Ιφιγενείας να εισέλθει στην οδό Μπουμπουλίνας, χωρίς να διαπληκτιστεί με τον οδηγό του αντιθέτως ερχομένου οχήματος. Υπάρχουν δυο λύσεις : Είτε η απαγόρευση στάσης – στάθμευσης στην οδό Μπουμπουλίνας, είτε η μονοδρόμισή της. 

          Χωρίς να είμαστε ειδικοί συγκοινωνιολόγοι ή επαίοντες δημόσιοι υπάλληλοι, αλλά κάτοικοι της περιοχής, οι οποίοι ζούμε καθημερινά την κυκλοφοριακή και όχι μόνο, αναρχία της περιοχής, προσπαθούμε να βελτιώσουμε όσο μπορούμε τις υποβαθμισμένες συνθήκες στις οποίες ζούμε με πρώτο και σπουδαιότερο μέλημά μας να εξαλειφθούν ή έστω να μειωθούν οι καθημερινοί διαπληκτισμοί μεταξύ των οδηγών στους παραπάνω δρόμους, αλλά πρωτίστως να σώσουμε ζωές.
Ζητήσαμε την βοήθεια των κατοίκων της περιοχής. Πραγματικά η ανταπόκριση τους στο κάλεσμα μας ήταν εντυπωσιακή. Οι υποδείξεις τους, οι συμβουλές τους, οι παρατηρήσεις τους μας βοήθησαν πάρα πολύ. Τους ευχαριστούμε. Συζητήσαμε με την διοίκηση του πολυκαταστήματος «ΠΡΑΚΤΙΚΕΡ» για τις κυκλοφοριακές ρυθμίσεις. Πήραμε την γνώμη από επαγγελματίες, καταστηματάρχες, βιοτέχνες, εργαζόμενους της περιοχής. Όλοι βοήθησαν άλλος περισσότερο, άλλος λιγότερο.

          Συμπερασματικά προτείνουμε λοιπόν τις εξής παρεμβάσεις :
          1.- Να εκλογικευθούν οι υπάρχουσες πινακίδες που αφορούν την απαγόρευση στάσης και στάθμευσης. Πολλές από αυτές έχουν τοποθετηθεί χωρίς απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου και σε πολλά σημεία υπάρχουν πινακίδες με αντικρουόμενες εντολές, ώστε να μην γνωρίζει κανείς αν στο συγκεκριμένο σημείο παρκάρει νόμιμα ή όχι.

          2.- Τοποθέτηση STOP.
          Είναι απαραίτητη ανάγκη να τοποθετηθούν πινακίδες STOP στα εξής σημεία.
          α. Στη συμβολή των οδών Καρκαβίτσα με τις οδούς Νικ. Λύτρα – Κανάρη, για τους λόγους που ήδη αναφέρθηκαν.
          β. Στη συμβολή των οδών Νικηφόρου Λύτρα με τις Αρκαδίου – Ευριπίδη.
          γ. Καρκαβίτσα – Πευκών
δ. Βελισσαρίου – Πευκών
ε. Καρκαβίτσα – Κανάρη, Νικ.Λύτρα
ζ. Κανάρη – Ευριππίδου
ζ. Κανάρη – Πλάτωνος, γιατί τα αυτοκίνητα που έρχονται από την Πλάτωνος προς την Κανάρη, δεν σταματούν. 

          9.- Έγκριση ρυθμίσεων από Δημοτικά Συμβούλια
Για όλες οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις που θα αποφασιστούν και οι πινακίδες που θα τοποθετηθούν να γίνουν αφού ληφθούν σχετικές αποφάσεις από το Δημοτικό Συμβούλιο.


4.- Κατασκευή αγωγού ομβρίων υδάτων στην διαδημοτική οδό Κανάρη – Νικηφόρου Λύτρα.
          Σε κάθε βροχή ο δρόμος γίνεται ποτάμι. Αυτό είναι φυσικό, γιατί ο συγκεκριμένος δρόμος ήταν παλιότερα ρεμματιά, η οποία πρόσφατα έκλεισε. Είναι απαραίτητη λοιπόν η κατασκευή αγωγού ομβρίων υδάτων και μάλιστα η ένταξή του στο πρόγραμμα της υπηρεσίας ΠΣΕΑ.

5.- Αγωγός λυμάτων στην διαδημοτική οδό Κανάρη – Νικηφόρου Λύτρα.
          Είναι γνωστό ότι ο αποχετευτικός αγωγός λυμάτων της οδού Κανάρη – Νικηφόρου Λύτρα παρουσιάζει πολλά λειτουργικά προβλήματα με αποτέλεσμα να βουλώνει πολύ συχνά. Ιδιαίτερα τους χειμερινούς μήνες πετιούνται τα μεταλλικά καπάκια του αγωγού και πλημμυρίζει με λύματα ο δρόμος. Τα λύματα ανεξέλεγκτα πολλές φορές εισέρχονται στα σπίτια των κατοίκων της περιοχής, με ότι αν συνεπάγεται αυτό για την υγεία των ανθρώπων και την καταστροφή των περιουσιών τους.
          Το γεγονός έχει επιβεβαιωθεί με σωρεία εγγράφων προς την ΕΥΔΑΠ, δελτία συμβάντων από την Άμεση Δράση, όπου έχουν απευθυνθεί πολλοί κάτοικοι της περιοχής.
          Οφείλει η ΕΥΔΑΠ να διορθώσει τις όποιες ατέλειες του αγωγού και οι δύο Δήμοι της Μεταμόρφωσης και του Ηρακλείου να πιέσουν την ΕΥΔΑΠ προς την κατεύθυνση αυτή.

6.- Άδειασμα υπογείων υδάτων με αντλίες στους δρόμους και στους αγωγούς λυμάτων.  
          Η περιοχή της Νότιας Κανπίτσας είναι επικλινής, περιβάλλεται από τρία πρώην ρέματα που σήμερα είναι μπαζωμένα, έχουν γίνει δρόμοι  και τα υπόγεια νερά από τον υδροφόρο ορίζοντα μαζεύονται στα υπάρχοντα υπόγεια των κτισμάτων της περιοχής. Οι ιδιοκτήτες των υπογείων χρησιμοποιούν αντλίες, τις οποίες λειτουργούν συνήθως τις νυχτερινές ώρες, για να αδειάσουν τα νερά από τα υπόγεια και τα ρίχνουν είτε στους δρόμους, είτε στους αγωγούς λυμάτων.
          Τα νερά όμως αυτά είναι ακάθαρτα και δημιουργούν δυσοσμίες στην διαδρομή τους μέχρι τα φρεάτια. Πολλές φορές όμως λιμνάζουν σε λακκούβες και κοιλότητες των δρόμων και γίνονται εστίες ανάπτυξης κουνουπιών.
          Η ΕΥΔΑΠ η οποία σύμφωνα με τον Νόμο έχει την διαχείριση των υδάτινων πόρων παρακαλείται να προστατέψει την υγεία των κατοίκων της περιοχής.
          Στην οδό Καρκαβίτσα και κατσικόδρομος Σαραντόπουλου υπάρχει εγκατάσταση η οποία σχεδόν μόνιμα αδειάζει νερά που συσσωρεύονται σε υπόγειο παρακείμενου κτηρίου.  Ο Δήμος Ηρακλείου πρέπει να επιληφθεί της επίλυσης του προβλήματος και συγκεκριμένα οι αρμόδιοι για τα περιβαλλοντολογικά προβλήματα και τα θέματα υγείας.

7.- Περιστέρια,  Ποντίκια, Κατσαρίδες, Τρωκτικά, Οικόσιτα Ζώα κλπ
          Στην περιοχή και συγκεκριμένα στην οδό Καρκαβίτσα υπάρχει παλαιό κτίσμα στο οποίο κατοικούν αλλοδαποί. Εκεί εκτρέψουν περιστέρια, τα οποία τα τρώνε. Στο σημείο αυτό έχει δημιουργηθεί από τα περιττώματα των περιστεριών αφόρητη κατάσταση. Υπάρχει έντονη δυσοσμία και μεγάλος κίνδυνος ανάπτυξης μικροβίων και διάδοσης μολυσματικών ασθενειών.
          Η περιοχή έχει γεμίσει κατσαρίδες. Αιτίες του φαινομένου είναι ότι σχεδόν ποτέ δεν πλένονται οι κάδοι απορριμμάτων, ότι σε πολλά σημεία οι κάδοι δεν επαρκούν και πετιούνται σκουπίδια έξω από αυτούς και ότι στην περιοχή κάποιοι εναποθέτουν μέσα ή έξω από συγκεκριμένο κάδο ποσότητες τροφίμων.
          Το μέγεθος της επικινδυνότητας για την δημόσια υγεία, θεωρούμε ότι όλοι μπορείτε να το αντιληφθείτε.
          Σε όλες τις περιπτώσεις ζητούμε την παρέμβαση της υγειονομικής υπηρεσίας και του Αστυνομικού Τμήματος. 

8.- Πλύσιμο κάδων απορριμμάτων  
          Υπάρχουν πολλά παράπονα από κατοίκους της περιοχής επειδή οι κάδοι των απορριμμάτων δεν πλένονται σε συχνά διαστήματα. Θα ήταν προς την σωστή κατεύθυνση ο αρμόδιος Αντιδήμαρχος να μας έστελνε με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο το πρόγραμμα για το πλύσιμο των κάδων, ώστε να ενημερώσουμε τους κατοίκους της περιοχής.
          Εξ άλλου στην περιοχή υπάρχουν αρκετοί κάδοι σκουπιδιών, στους οποίους έχει σπάσει το πλαστικό καπάκι. Χρειάζονται άμεση αντικατάσταση.

9.- Ενίσχυση Δημοτικού Φωτισμού.
          Υπάρχουν πολλά παράπονα από τους κατοίκους της περιοχής για τον ελλιπέστατο δημοτικό φωτισμό στην περιοχή. Υπάρχουν δρόμοι όπως η οδός Καρκαβίτσα που γίνεται διακίνηση ναρκωτικών και δεν έχουν σχεδόν καθόλου φωτισμό. Υπάρχουν οι κάθετοι δρόμοι της οδού Κανάρη – Νικηφόρου Λύτρα ουσιαστικά δεν φωτίζονται.
          Ο σύλλογος προτείνει η περιοχή της Νότιας Καναπίτσας να φωτίζεται από τον δημοτικό φωτισμό που βρίσκεται πάνω στις τσιμεντένιες κολώνες της ΔΕΗ, ο οποίος σήμερα λειτουργεί εν μέρει.

10.- Λακκούβες στην οδό Καρκαβίτσα
          Είναι αναγκαία η άμεση αποκατάσταση στις λακκούβες που υπάρχουν στην οδό. 

11.- Βουλωμένα Φρεάτυα.
          Τα φρεάτυα ομβρίων υδάτων στην συμβολή της οδού Πευκών με τον Κατσικόδρομο Σαραντόπουλου και Πευκών – Νιόβης, είναι βουλωμλενα.
          Το ίδιο συμβαίνει με τα φρεάτυα στην οδό Κανάρη – Νικηφ. Λύτρα. Πρόσφατα στην οδό Κανάρη είχαμε υπερχείλιση αγωγού και γέμισε ο δρόμος με λύματα.

12.- Οικόπεδα που ρυπαίνουν.
          Στην περιοχή υπάρχουν πολλά οικόπεδα εγκαταλειμμένα ή όχι, τα οποία ρυπαίνουν την περιοχή είναι εστίες μόλυνσης και εγκυμονούν κινδύνους για την υγεία των κατοίκων, ιδιαίτερα δε το οικόπεδο Καρκαβίτσα και Κατσικόδρομου «Σαραντόπουλου».
          Στο οικόπεδο και στο εγκαταλειμμένο – ερειπωμένο παλιό κτίσμα που υπάρχει, διαβιούν αδέσποτες γάτες, ποντίκια, κατσαρίδες κλπ. Υπάρχουν σκουπίδια, πεταμένα μπάζα, φύλλα από δέντρα, τα οποία κανείς δεν τα έχει σκουπίσει. Το καλοκαίρι υπάρχει μεγάλος κίνδυνος να ξεσπάσει πυρκαιά.
          Στο πεζοδρόμιο του οικοπέδου αυτού πριν από χρόνια ο δήμος Ηρακλείου φύτεψε μερικά μικρά πεύκα, τα οποία όμως ξεριζώθηκαν από άγνωστους δράστες, χωρίς να ενδιαφερθεί κάποιος για το συμβάν. 
          Ζητείται από την αρμόδιες Επιτροπές Ποιότητας Ζωής και τον  αρμόδιο Αντιδήμαρχο καθαριότητας να πράξουν τα δέοντα, ώστε τα οικόπεδα της περιοχής να μην είναι εστίες μόλυνσης και να υποχρεωθούν οι ιδιοκτήτες να τα περιποιούνται.

13.- Εγκαταλειμμένα παλιά αυτοκίνητα
          Στην περιοχή της Νότιας Καναπίτσας υπάρχουν πολλά παλιά εγκαταλειμμένα αυτοκίνητα. Είναι εύκολο να συνεννοηθεί ο Δήμος με κάποια εταιρεία απόσυρσης και μέσα από τις νόμιμες διαδικασίες (αυτοκόλλητη ειδοποίηση, πάροδος ενός μηνός κλπ), τα αυτοκίνητα να αποσυρθούν από την εταιρεία και να πάρει και κάποια χρήματα ο Δήμος.

14.- Κλάδεμα δέντρων – θάμνων
          Πρέπει να υπάρξει μέριμνα για το κλάδεμα των δέντρων της περιοχής. Ιδιαίτερα στην οδό Καρκαβίτσα υπάρχουν μεγάλοι ευκάλυπτοι που δεν έχουν κλαδευτεί εδώ και πολλά χρόνια. Τα κλαδιά τους χτυπάνε πάνω στα καλώδια της ΔΕΗ και δημιουργούνται διακοπές ηλεκτρικού ρεύματος.

15- Κουνούπια  
          Εδώ και πέντε χρόνια η περιοχή πλήττεται από τα κουνούπια. Οι κάτοικοι υποφέρουν και δεν μπορούν το καλοκαίρι να βγούν ούτε στους κήπους, ούτε στα μπαλκόνια τους.
          Αιτία : Το γεγονός ότι ο Δήμος Μεταμόρφωσης κάνει άστοχους και άκαιρους ραντισμούς κατά των κουνουπιών, δηλαδή δεν γίνονται οι ψεκασμοί όταν αυτά δεν βρίσκονται στο στάδιο των προνυμφών, αλλά πολύ αργότερα, όταν έχουν γίνει ολοκληρωμένα έντομα και πετάνε.
          Ο Γενικός Επιθεωρητής του Σώματος Επιθεωρητών Υγείας με έγγραφη απάντησή του προς τον σύλλογό μας, στις 15-10-2012 διαπιστώνει ότι «το έτος 2012 διενεργήθηκαν δράσεις καταπολέμησης των κουνουπιών στο Δήμο Μεταμόρφωσης από τους υπόχρεους, οι οποίες ωστόσο έγιναν με χρονική καθυστέρηση» και συνεχίζει «Ιδιαίτερα επισημαίνεται η ανάγκη έγκαιρων σχετικών δράσεων, …. (στάδιο προνυμφοκτονίας)…»
Δυστυχώς όμως ο Δήμος Μεταμόρφωσης, ο οποίος θεωρεί ότι γνωρίζει αυτός καλύτερα από τον Γενικό Επιθεωρητή του Σώματος Επιθεωρητών Υγείας τον τρόπο αντιμετώπισης των κουνοπιών, αρνείται να εφαρμόσει τις οδηγίες του Επιθεωρητή με τα γνωστά ολέθρια αποτελέσματα τα καλοκαίρια των ετών 2013, 2014 και 2015.
          Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι ο Δήμος Μεταμόρφωσης με έγγραφό του προς τον σύλλογό μας στις 31-1-2013 δηλώνει ότι η Δ/ση Περιβάλλοντος του Δήμου Μεταμόρφωσης έχει συντάξει ολοκληρωμένη μελέτη για την εργασία καταπολέμισης των κουνουπιών για το έτος 2013 στον Δήμο.
          Επειδή όμως κάθε δράση ή ενέργεια κρίνεται εκ του αποτελέσματος οι κάτοικοι του Δήμου Μεταμόρφωσης τα καλοκαίρια του 2013, 2014 και 2015 κυριολεκτικά υπέφεραν από τα κουνούπια. Έχουν καταγραφεί περιπτώσεις Δημοτών με δερματολογικά προβλήματα από δαγκώματα κουνουπιών, που κατέφυγαν στα νοσοκομεία και άλλες περιπτώσεις ατόμων που δεν μπορούσαν να βγούν στο μπαλκόνι ή στον κήπο τους το καλοκαίρι.
          Εκ του αποτελέσματος δηλαδή προκύπτει ή ότι οι μελέτες ήταν λανθασμένες, ή ότι δεν εφαρμόστηκαν.
          Ζητάμε την βοήθεια του Δήμου, για να γίνει στην περιοχή ότι είναι χρήσιμο και δυνατό για την εξάλειψη των κουνουπιών.
          Θ ήταν χρήσιμο να μην λιμνάζουν νερά στον Κατσικόδρομο Σαραντόπουλου, να καθαρισυεί η οδός Καρκαβίτσα, να καθαριστεί το μικρό πάρκο στη συμβολή των οδών Πευκών και Βελισσαρίου κλπ ώστε να εξαλειφθεί το πρόβλημα των κουνουπιών και το καλοκαίρι του 2016 να μπορέσουν οι κάτοικοι της περιοχής να απολαύσουν τον καφέ τους στην βεράντα τους.

16.- Φυσικό Αέριο
          Τμήμα του δήμου Ηρακλείου έχει παροχή φυσικού αερίου, η περιοχή της Νότιας Καναπίτσας στερείται ανάλογου δικτύου. Είναι αναγκαίο λοιπόν ο Δήμος να παροτρύνει την εταιρεία Φυσικού Αερίου να δημιουργήσει δίκτυο στην περιοχή, ώστε οι καταναλωτές να επωφεληθούν τις χαμηλώτερες τιμές του αερίου σε σχέση με το πετρέλαιο.
          Παρακαλούμε τον Δήμο να μας ενημερώσει για τις σχετικές του ενέργειές.

17. Σχέδια χρήσης γης,
          Ζητάμε από την τεχνική υπηρεσία του Δήμου να μας δώσει αντίγραφα των σχεδίων χρήσης γης στην περιοχή.
 Μεταμόρφωση 19 Νοεμβρίου 2015
Για το Διοικητικό Συμβούλιο
      Η Πρόεδρος             Ο Αντιπρόεδρος        Ο Γραμματέας
      Παναγιώτα                   Χρήστος                  Θεμιστοκλής
Λαμπροπούλου          Κουστιμπής                   Αλεξίου








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου